Moje aktywności

Dziś przeprowadzałem do Niepołomic żonę i córkę, ale wcześniej musiałem po nie jechać do Łapczycy i postanowiłem, że pojadę przez Chorągwicę:)

Tak na prawdę to podczas wczorajszego meczu Holandia - Kostaryka zaplanowałem sobie, że pojadę przez Chorągwice i Raciborsko do Dobczyc, a następnie przez Stadniki i Gdów do Łapczycy. Jednak mecz trochę się przeciągnął (Holandia wygrała dopiero po rzutach karnych), ja się nie wyspałem, na dodatek bardzo mocno przyświeciło słońce i od początku wycieczki czułem,…

Niepołomice - Staniątki - Zakrzowiec - Bodzanów - Biskupice - Chorągwica - Raciborsko - Dobranowice - Sułów - Łazany - Wiatowice - Niegowić - Cichawa - Książnice - Siedlec - Gierczyce - Łapczyca - więcej ...

Kilka minut po 19 wyjechałem z Krzyśkiem na szybką wieczorną przejażdżkę. Pojechaliśmy na podjazd do Suchoraby, a wróciliśmy przez Słomiróg, Zakrzów, Podłęże i Podgrabie.

W zasadzie mieliśmy jechać już o 18:00 i wybrać się nad Czarny Staw, ale Krzysiek musiał jeszcze coś załatwić i zadzwonił do mnie dopiero przed 19. Nie mieliśmy więc za wiele czasu, więc zaproponowałem wyjazd do Suchoraby, kilka górek tak akurat na godzinkę. Pojechaliśmy przez Staniątki i Zagórze, a następnie rozpoczęliśmy…

Niepołomice - Staniątki - Zagórze - Suchoraba - Słomiróg - Zakrzów - Podłęże - Podgrabie - Niepołomice - więcej ...
Łapczyca - Chełm - Targowisko - Szarów - Staniątki - Niepołomice

Po porannym wyjeździe do Krakowa, odwiedziły mnie żona i córka, które póki co jeszcze mieszkają w Łapczyc. Razem pojechaliśmy na grilla do Bochni, potem około 19:30 żona zawiozła mnie do Łapczyc, skąd wziąłem szosówkę i ruszyłem do Niepołomic. Miałem w planie jeszcze zobaczyć puszczanie wianków w Chełmie, ale ledwie wystawiłem rower z garażu, to spadły na mnie pierwsze krople deszczu. Lekko kropiło, więc postanowiłem jednak jechać, ale koło imprezy w Chełmie przejechałem bez zatrzymywania.

Cały…

Łapczyca - Chełm - Targowisko - Szarów - Staniątki - Niepołomice - więcej ...
Niepołomice - Grabie - Brzegi - Kraków - Grabie - Brzegi -  Niepołomice

Niepołomice - Grabie - Brzegi - Kraków - Grabie - Brzegi - Niepołomice

Na budowie nawał pracy, ostatnie wykończenia i będzie można się wprowadzać. Ja w zasadzie już się wprowadziłem i na dzisiejszą wycieczkę wyjechałem właśnie z Wrzosowej.

Wybrałem się do Krakowa na Czyżyny, odwiedzić Leroy Merlin w celu zakupu dwóch brakujących mi kontaktów. Wyjechałem kilka minut po 10 było słonecznie, ciepło lekko wiało. W drodze do Krakowa wiatr raczej mi pomagał, więc tempo miałem bardzo wysokie i po około 47 minutach (19 km) dojechałem na miejsce. Zrobiłem…

Niepołomice - Grabie - Brzegi - Kraków - Grabie - Brzegi - Niepołomice - więcej ...

W wolny dzień po Bożym Ciele wybrałem się na rowerową wycieczkę szkolną do Bochni. Frekwencja nie duża, zaledwie 3 uczniów, pogoda taka sobie, niebo zachmurzone, trochę wiało i było dość chłodno, ale w sumie wyjazd się udał.

Na początek dojazd z Niepołomic, znowu niestety jechałem spóźniony, więc popędziłem główną drogą dość dużą prędkością. Pod szkołę zajechałem w niespełna 27 minut (13 km) ze średnią prawie 30 km/h.

Wycieczka z dziećmi oczywiście tempem spacerowym. Na początek…

Niepołomice - Wola Zabierzowska (drogą 964) - Zabierzów Bocheński - Żubrostrada - Czarny Staw - Damienice - Bochnia - Damienice - Żubrostrada - Wola Zabierzowska - Niepołomice (przez las) - więcej ...
Krasne Lasocice - Jodłownik - Piekiełko - Kostrza - Jodłownik - Krasne Lasocice

Dziś z Niepołomic startował II etap Małopolskiego Wyścigu Górskiego, byłem więc na starcie a potem pojechałem do Krasnych Lasocic zrobić pętlę po trasie wyścigu, na koniec zameldowałem się na mecie, gdzie zobaczyłem finisz całego peletonu. Etap pierwszy wygrał Bartłomiej Matysiak i to on liderem wyścigu.

Mniej więcej o godzinie 11:00 na niepołomickim rynku zaczęło się coś dziać, nastąpiła prezentacja ekip, podpisywanie lisy startowej, dekoracja najlepszego młodzieżowca i najlepszej ekipy wyścigu. Kilka minut przed 12 zawodnicy…

Krasne Lasocice - Jodłownik - Piekiełko - Kostrza - Jodłownik - Krasne Lasocice - więcej ...
Niepołomice - Grabie - Brzegi - Kraków - Brzegi - Grabie - Niepołomice

Pojechałem do Krakowa zobaczyć Kryterium o Złoty Pierścień Krakowa, otwierający Małopolski Wyścig Górski. Kryterium miało zacząć się o 18:00, ja z Niepołomic wyjechałem około 16:20, więc musiałem mocno cisnąć żeby zdążyć.

Dwa lata temu wybrałem się na kryterium na moim Peugeocie w nowych butach spd, całą drogę cisnąłem bardzo mocno, niestety na ulicy Starowiślnej koło wpadło mi w szynę tramwajową i zaliczyłem mega glebę na asfalt. Od tego czasu mam lekki uraz do jazdy w…

Niepołomice - Grabie - Brzegi - Kraków - Brzegi - Grabie - Niepołomice - więcej ...

Pojechałem z dziećmi na kolejną wycieczkę w ramach kółka turystycznego. Rano do Woli Zabierzowskiej przyjechałem rowerem z Niepołomic, a po wycieczce pojechałem rowerem do Łapczycy.

Start wycieczki był zaplanowany na 15:00, cały dzień było słonecznie i bardzo ciepło, ale akurat około 15 zaczęło się chmurzyć, jednak burzy jeszcze nie było, więc postanowiliśmy jednak jechać. Plusem zachmurzenia, było lekkie zmniejszenie się temperatury, więc jechało się całkiem przyjemnie. Przejechaliśmy przez wieś i wjechaliśmy na wał, którym zamierzałem…

Wola Zabierzowska - po wale wiślanym do Nowego Brzeska - Hebdów - Nowe Brzesko - Wola Zabierzowska - więcej ...
Trasa turystyczna kolejność punktów 3, 2, 1, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4

Razem z Krzyśkiem wystartowaliśmy w zawodach na orientacje organizowanych w Jordanowie przez Stowarzyszenie Bikeholicy - Ciupaga Orient. Trasa nie była zbyt długa, ale za to dość trudna, jednak tym razem wszystko poszło prawie perfekcyjnie i po jakiś 4:15 minutach pobytu na trasie wróciliśmy do bazy zawodów z kompletem 12 punktów i zajęliśmy 2 miejsce.

Dość długo się zastanawialiśmy czy w ogóle wystartować, Jordanów to już w końcu góry, trasa zapowiadała się ciężka, a my nie…

Trasa turystyczna kolejność punktów 3, 2, 1, 12, 11, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4 - więcej ...

Naoglądałem się ostatnio górskich etapów na Giro, więc w niedziele rano postanowiłem pojeździć trochę po okolicznych dość stromych wzniesieniach, trasa nie była długa, ale podjechałem Czyżyczkę od dwóch stron i Zonię od Zawady, zaliczając 540 metrów przewyższeń.

W zasadzie chciałem podobną trasę zaliczyć na mojej nowej szosie, ale ostatnią niedzielę zawiozłem ją do Niepołomic, więc dziś musiałem pojechać na crossie. Dziś postanowiłem też wykorzystać pulsometr, który kupiłem na allegro jakieś dwa lata…

Łapczyca - Gierczyce - Zawada - Zonia - Sobolów - Nieprześnia - Gierczyce - Łapczyca - więcej ...