Niepołomice - Staniątki - Zakrzowiec - Bodzanów - Suchoraba - Czyżów - Brzezie - Dąbrowa - ścieżką rowerową do Niepołomice

2013-05-15

Kolejny trening przed Odyseją w Miechowie. Tym razem trasa trudniejsza, początek jak wczoraj przez o. Boryczów i leśną ścieżką, dalej pod kościół w Staniątkach i drogą w stronę Zagórza potem skręt prawo i jazda na Zakrzowiec. Po kilku pagórkach dojechaliśmy do Ochmanowa i potem asfaltowo-szutrowym podjazdem wyjechaliśmy pod kościół w Bodzanowie. Następnie zjazd do drogi nr 4 i podjazd do drogi Suchoraba - Biskupice, na szczycie w prawo i po kilku mniejszych podjazdach byliśmy już pod cmentarzem wojennym w Suchorabie. Dalej szutrowa ścieżką w kierunku Czyżowa, zjazd do drogi nr 4 i kolejny podjazd do Brzezia. Dalej zdecydowaliśmy, że pojedziemy jeszcze do Dąbrowy i wrócimy ścieżką rowerową przez Puszczę, więc najpierw zjechaliśmy w Brzeziu, potem przed Dąbrową mały podjazd i kolejny zjazd do Puszczy. Tym razem wybraliśmy ścieżkę rowerową wzdłuż drogi 75 i po kilku kilometrach dojechaliśmy do centrum Niepołomic i przez miasto do domu.

Trening poważniejszy niż wczoraj, przejechaliśmy przeszło 30 km i po większych niż wczoraj górkach - wyjazd bardzo udany.