Rajd Rodzinny dz. 1 - Polica

2019-05-25

Po tygodniu ulewnych deszczy, z dużą obawą jechaliśmy na Rajd Rodzinny w Beskid Żywiecki. Na szczęście pogoda dopisała i musieliśmy walczyć tylko z trudnościami trasy.

A trudności były sporo, po krótkiej wizycie w Skansenie w Sidzinie, pojechaliśmy na przystanek w Sidzinie Wielkiej Polanie skąd szlakiem czarnym ruszyliśmy na Halę Krupową. Ten odcinek trasy był dość ciężki, bo przewyższenia była sporo, ale jak się później to był jeden z łatwiejszych odcinków trasy. Po krótkiej przerwie w schronisku na Hali Krupowej ruszyliśmy na Policę, tu znowu było spore przewyższenie do tego pojawiły się trudne do pokonania wiatrołomy.

Po zdobyciu Policy 1369 m npm, ruszyliśmy szlakiem niebieskim w kierunku Przełęczy Żubrzyckiej. Niestety ten odcinek trasy był w katastrofalnym stanie, kolejne dwa kilometry trasy to była męka, ledwo pokonaliśmy ten odcinek, przejście przez te wiatrołomy z małymi dziećmi to była mordęga. Dalej na szczęście było już lepiej i miarę sprawnie udało nami się na przełęcz.

Było ciężko, ale daliśmy radę:)