Moje aktywności
Odyseja Compassu dzień 1

Mimo małej ilości treningu w ostatnim czasie zdecydowałem się jechać na Odyseję rowerową Compassu do Gródka nad Dunajcem. Efektem trudnej trasy i braku treningu było skrajne zmęczenia na mecie. Odyseja jesienna mimo zdecydowanie lepszej pogody niż podczas wiosennej edycji okazała się dużo trudniejsza, ze względu na dużo cięższe podjazdy i olbrzymie ilości błota na wszystkich drogach nie asfaltowych:(

Start imprezy nastąpił o godzinie 10:00, po analizie mapki zdecydowaliśmy, że najpierw…

Odyseja Compassu dzień 1 - więcej ...

Trening przed Odyseją

Szybki trening przed Odyseją rowerową Compassu. Podjechałem pod trzy górki: w Chełmie pod Kościół, w Siedlcu pod kopalnię i w Siedlcu Górnym pod osiedle. Forma słaba na odysei może być ciężko.

Trening przed Odyseją - więcej ...
Pielgrzymka na Zachodniogalicyjskie cmentarze wojenne

Mimo, że trochę byłem chory postanowiłem zaryzykować trudną, mocną pagórkowatą trasę do kilku zachodniogalicyjskich cmentarzy wojennych w okręgu Bochnia, na których do tej pory nie byłem na rowerze. Po ciężkich podjazdach odwiedziłem cmentarz 308 w Królówce, zespół cmentarzy 305-307 w Łąkcie Dolnej i cmentarz 304 w Łąkcie Górnej. W planie był jeszcze cmentarz 303 w Rajbrocie, ale wielka czarna chmura trochę mnie wystraszyła i ostatecznie skróciłem trasę.

Na początek kilka…

Pielgrzymka na Zachodniogalicyjskie cmentarze wojenne - więcej ...

Do Chełmu na wzgórze Grodzisko

Szybki wyjazd na wzgórze Grodzisko w Chełmie wyjazd rowerem na sam szczyt po kamieniach - bardzo stromo:)

Do Chełmu na wzgórze Grodzisko - więcej ...

Czyżyczka - Grabina - Buczyna - Nieszkowice Małe

Trening górski:) Na wzgórze Czyżyczka powrót przez Grabinę, Buczynę i Nieszkowice Małe

Czyżyczka - Grabina - Buczyna - Nieszkowice Małe - więcej ...

Trening do Chełmu powrót przez Górny Gościniec

Dziś w końcu była ładna pogoda, więc ledwo wróciłem z pracy to wskoczyłem na rower i pojechałem do Chełmu. Jechałem średnim tempem bez jakiś szaleństw pod górkę ale wyjechałem na wzgórze w kierunku bez najmniejszych problemów. Dalej jazda pod kościół w Chełmie i za kościołem w dół do plaży na Rabie:) Tu kawałek jazdy terenowej na brzeg rzeki, pełno mułu naniesionego przez wodę przy wysokich stanach Raby. Błoto z tego miejsca gubiłem jeszcze…

Trening do Chełmu powrót przez Górny Gościniec - więcej ...

Jeszcze nie wyjechałem a już deszcz:(

Po długiej przerwie chciałem dziś przynajmniej przejechać się do Chełmu, ale ledwo wyciągnąłem rower z garażu pojawiły się krople deszczu. Stwierdziłem jednak że jadę. Deszcz zaczynał padać coraz mocniej więc jedynie podjechałem górkę w kierunku Chełmu - jakieś 2,5 km od domu i szybki nawrót. Jak dojechałem do domy już mocno siąpiło, za 10 minut zaczęło lać na całego:(

Jeszcze nie wyjechałem a już deszcz:( - więcej ...
Do Tyńca i na Kopiec Kraka

Wycieczka z żoną do Tyńca i w drodze powrotnej na kopiec Kraka:) Wyruszyliśmy z parkingu pod Galerią PLAZA ścieżką rowerową - trasa wiślaną wiodącą brzegiem Wisły do klasztoru w Tyńcu. Na miejscu krótki odpoczynek powiązany z małym jedzonkiem i jazda z powrotem. W drodze powrotnej odbiliśmy jeszcze na kopiec Kraka znajdujący się na wzgórzu Lasoty w dzielnicy Podgórze, jest tam piękny widok na Kraków oraz na miejscowości w stronę Wieliczki i Niepołomic. Pogoda…

Do Tyńca i na Kopiec Kraka - więcej ...

Do Niepołomic jak to brzmi:)

Zrobiłem wycieczkę do Niepołomic w odwiedziny do rodziców, dziwnie mi to trochę brzmi "wycieczka do Niepołomic" ciągle jeszcze mi się wydaję, że jestem z Niepołomic i że startuję z Niepołomic a tu proszę musiałem przejechać 18,5 km żeby dojechać do Niepołomic:)

Do Niepołomic jak to brzmi:) - więcej ...

Do Bochni na zakupy

Postanowiłem wykorzystać rower jako środek transportu i pojechałem na zakupy do Bochni. Po drodze podjechałem sobie ścieżką spacerową pod wzgórze Uzbornia u którego podnóża hitlerowcy rozstrzelali w czasie II wojny kilkudziesięciu mieszkańców Bochni i okolic.

Do Bochni na zakupy - więcej ...