Moje aktywności
Na Piknik Rodzinny

Wyjazd do Woli Zabierzowskiej na Piknik Rodzinny po drodze jeszcze wizyta w Niepołomicach na Polach Chwały.

Wycieczka ta składała się z 3 etapów:
- pierwszy z Łapczycy do Niepołomic na obiad:)
- drugi z Niepołomic do Woli Zabierzowskiej na Piknik Rodzinny
- trzeci z Woli Zabierzowskiej do Łapczycy.

Pierwszy etap rozpocząłem około godziny 10:30, wsiadłem na rower i drogą przez Chełm, Targowisko, Kłaj i Szarów dojechałem…

Vavg: 24 km/h
Na Piknik Rodzinny - więcej ...
Pola Chwały - Niepołomice

Na dzisiejsze wyjazdy złożyły się aż 3 wycieczki, dzięki którym złamałem granicę 3 000 km pokonanych w sezonie.

Do Niepołomic na Polach Chwały - powrót wieczorem

dystans: 34,67 km
czas: 1:45:37
śr. prędkość: 19:67 km/h

Pola Chwały - Niepołomice - więcej ...
Rajd na Szczyrzyc

Wycieczka z Krzyśkiem, Andrzejem i Januszem - znajomymi z którymi jechałem do Wilna, tym razem wybraliśmy się na wycieczkę do Szczyrzyca.

Krzysiek był u mnie w pracy jakieś 2 tygodnie temu i zapraszał mnie na wycieczkę rowerową z żoną, myślałem więc że pojadą na nią osoby o różnych możliwościach kondycyjnych. Tym czasem rano na starcie stanęli sami mocni zawodnicy: Andrzej, Krzysiek i Janusz na kolarzówce oczywiście. Zanim jednak ruszyliśmy w czwórkę,…

Rajd na Szczyrzyc - więcej ...

Trening z Krzyśkiem

Pojechałem na trening po górkach z Krzyśkiem, trasa podobna jak wczoraj - podjazd pod Winnicę a potem pod OSP w Dąbrowie, powrót ścieżką rowerową przez Kozie Górki.

Wyjechaliśmy późno bo dopiero o 18:20, szosówkę pożyczyłem Wojtkowi bo bardzo chciał się przejechać, więc musiałem jechać crossem. Na początek przez Puszczę do Staniątek, tam pod stacją kolejową zaczął się pierwszy niewielki podjazd, Krzysiek zaczął zdradzać pierwsze objawy zmęczenia ale ambitnie walczył górką:) Potem podjazd…

Trening z Krzyśkiem - więcej ...
Szosówką po górkach

Pojechałem wypróbować szosówkę na okolicznych - niewysokich górkach. Miałem jechać z Krzyśkiem na trening po górkach przed odyseją, ale Krzysiek nie dał rady, więc zdecydowałem, że pojadę mniej więcej zaplanowaną trasą tylko, że na szosówce. Chciałem sprawdzić czy na przełożeniu 42x24 - najlżejszym w moim Peugeocie w ogóle dam radę jechać pod górę. Przez pół dnia padało, więc drogi były mokre, ale o godzinie 17:00 zaczęło świecić słońce.

Na początek odcinek…

Szosówką po górkach - więcej ...
Z kolegami po Puszczy, powrót przez Brzezie

W niedzielne popołudnie zrobiłem sobie wycieczkę po Puszczy z kolegami, szczególnie miał to być trening dla Krzyśka, który ma ze mną pojechać na Odyseję rowerową Compassu w dniach 1-2 październikach. Ponieważ chciał z nami jechać też Tomek to musieliśmy na niego poczekać i ruszyliśmy około 15:00. Na początek łatwa trasa Drogą Królewską przez Puszczę Niepołomicką nad Czarny Staw. Pierwsze 8 kilometrów po asfalcie do leśniczówki Przyborów a kolejne już po szutrze, aż do samego czarnego…

Z kolegami po Puszczy, powrót przez Brzezie - więcej ...
Do Niepołomic, debiut Peugeota

Pojechałem do Niepołomic na crossie, trasa jak zwykle: podjazd z Łapczycy do Chełmu, przejazd przez Rabę drogą nr 4, potem skrót przez żwirownie i dalej przez Targowisko, Kłaj, Szarów, ścieżką rowerową do Niepołomic i postój na rynku na kawę:) Potem pojechałem do domu rodziców, gdzie zmieniłem rower i zrobiłem sobie wycieczkę po Puszczy opisaną powyżej. Powrót tą samą drogą z tym, że już wolniej bo po pętli szosowej byłem mocno zmęczony, mimo to średnia wyszła…

Do Niepołomic, debiut Peugeota - więcej ...
Na wzgórze Bocheniec

Wycieczka do Jadownik w celu podjechania pod wzgórze Bocheniec (394 m npm) na szczycie przed wiekami znajdował się średniowieczny gród (VII) a obecnie znajduję się tam XIV wieczny kościół - sanktuarium św. Anny oraz kapliczka - źródełko.

Z domu wyruszyłem około 8:50, po pokonaniu pierwszych trudności w postaci podjazdu pod Górny Gościniec, dalej miałem już całkiem płasko aż do podnóża wzgórza Bocheniec. Pojechałem jak zwykle przez Krzeczów, Rzezawę, Jodłówkę i około…

Na wzgórze Bocheniec - więcej ...
Do Niepołomic

Pojechałem do Niepołomic tym razem przez Szarów i Gruszki, powrót już jak zwykle przez Szarów i Kłaj.

Do Niepołomic - więcej ...

Wyjazd do Puszczy - złapana guma na ogródkach działkowych

Po wczorajszym czyszczeniu i dzisiejszej regulacji roweru postanowiłem sprawdzić, czy moim rowerem GT da się jeździć czy też konieczny jest profesjonalny serwis.

Miałem jechać do Puszczy i ponownie poszukać wieży obserwacyjnej koło Czarnego Stawu, niestety zdecydowałem się na terenowy skrót przez ogródki działkowe. W pewnym momencie przejechałem przez rozbite szkło i pomyślałem sobie, że mogę złapać gumę. Chwilę później usłyszałem syczące powietrze i w kilka sekund zamiast tylnego koła miałem flak. Winny…

Wyjazd do Puszczy - złapana guma na ogródkach działkowych - więcej ...