Średnio na aktywność: 33.98 km
Do Lipnicy Murowanej

Wczasy all inclusive szkodzą zdrowiu, przez dwa tygodnie byłem na Krecie wróciłem 5 kilo cięższy i kompletnie bez formy o czym dziś niestety boleśnie się przekonałem. Miała być wycieczka do Czchowa a skończyło się na zwiedzaniu po raz kolejny Lipnicy Murowanej i w drodze powrotnej Nowego Wiśnicza przyjechałem ledwo żywy a i tak to że przejechałem aż tyle uważam za sukces bo mega kryzys miałem już na 8 kilometrze:( Trzeba szybko się wziąć…

Do Lipnicy Murowanej - więcej ...
Czyżyczka - Wola Nieszkowska - Zonia

Wycieczka z podjazdami pod Czyżyczkę (365 m npm) - Wolę Nieszkowską (stacja narciarska - 335 m npm) i Zonię (408 m npm).

Ostatnio kompletnie nie mam motywacji do jazdy - zwyczajnie mi się nie chcę jeździć co niestety odbija się wyraźnie na mojej formie. Po tygodniowej przerwie od jeżdżenia w końcu postanowiłem przejechać planowaną od dawna górską rundę. Ruszyłem z domu w kierunku podjazdu na Czyżyczkę - to ta sama…

Czyżyczka - Wola Nieszkowska - Zonia - więcej ...
Premia górska I kategorii - Patria (365 m npm:)

Podjazd przed budzącą we mnie grozę górkę - Gierczyce Czyżyczka (Patria 365 m npm).
Cały dzień było parno, więc wyjechałem dopiero o 19:45 - długa trasa odpadała więc postanowiłem zmierzyć się po raz kolejny z podjazdem na Czyżyczkę. Kilka słów moich starciach z tym podjazdem:) Miejscem tym zainteresowałem się ze względu na znajdujący się na szczycie góry cmentarz wojenny z I wojenny nr 336. Pierwszy raz wyjechałem na szczyt od strony Pogwizdowa…

Premia górska I kategorii - Patria (365 m npm:) - więcej ...
Łapczyca - Niepołomice - Łapczyca

Niedziela była strasznie upalna, ale postanowiłem że jednak trochę pojeżdżę - na cel wycieczki wybrałem Niepołomice, ale drogą okrężną przez Puszczę Niepołomicką. Na początek jak zwykle ciężki podjazd pod Górny Gościniec, a później kierunek Bochnia. Tym razem jednak postanowiłem sprawdzić skrót przez ogródki działkowe, droga jest nie najgorsza, ale pod warunkiem, że jedzie się rowerem górskim - moim crossem na cienkich gumach było ciężko, ale jakoś przejechałem i wylądowałem w Chodenicach. Stąd do…

Łapczyca - Niepołomice - Łapczyca - więcej ...
Łapczyca - Niegowić - Brzezie - Chełm - Łapczyca

W końcu znalazłem czas na rower. Pojechałem wycieczkę szosową do Niegowici, później powrót do domu przez Brzezie i Chełm.

Do Niegowici w zasadzie trasa całkowicie płaska nie licząc oczywiście podjazdu w Łapczycy. Dalej zaczynają się już górki szczególnie podjazd pod Kościół w Brzeziu od strony Szczytnik i podjazd w Chełmie od drogi nr 4 pod Kościół.

Łapczyca - Niegowić - Brzezie - Chełm - Łapczyca - więcej ...

Łapczyca - Chełm - Siedlec - Łapczyca

Krótka przejażdżka po okolicy, z Łapczycy przez Moszczenicę do Chełmu podjazd po Via Regia, dalej zjazd do drogi nr 4 i dalej do Siedlca - tam podjazd boczną drogą do Siedlca Górnego i potem zjazd do Gierczyc później do drogi 967 i powrót do Łapczycy. Krótki wyjazd w dużym tempie, podjazdy raczej krótkie ale dość ostre.

Łapczyca - Chełm - Siedlec - Łapczyca - więcej ...
Na zamek w Dębnie

W niedziele w końcu doczekałem się ładnej pogody, dawno nie jeździłem i zdawałem sobie sprawę, że z moją formą będzie raczej słabo, więc zdecydowałem się na wycieczkę do Dębna - jakieś 35 km w jedną stronę po płaskim terenie. Jednak z Łapczycy w każdą stronę jest pod górkę, więc na początek musiałem pokonać podjazd pod Górny Gościniec - tu już miałem pewne problemy, ale jakoś się udało. Od Bochni już praktycznie całkiem płasko, przez Krzeczów,…

Na zamek w Dębnie - więcej ...
Łapczyca - Nce - Łapczyca

Wycieczka do Niepołomic, wymiana roweru na Krossa i powrót do Łapczycy, końcówka w ulewnym deszczu:(

Cały czas mocno grzało, więc na rower można było wyjechać dopiero koło 18:00 postanowiłem jechać do Niepołomic - tam zamienić rower z GT na Krossa i wrócić jeszcze przed nocą:) Do Niepołomic jechało mi się ciężko było jeszcze bardzo gorąco i duszo, podjazd do Chełmu pociągnąłem dość ostro i potem już na płaskim w Targowisku i…

Łapczyca - Nce - Łapczyca - więcej ...
Łapczyca - moja nowa okolica

Wieczorem po pracy postanowiłem umyć rower, bo po ostatniej wyprawie przez Las Skarbowy był strasznie brudny. Na dłuższy wyjazd było już zdecydowanie za późno, więc zdecydowałem się zrobić krótką pętle po mojej nowej miejscowości.

Łapczyca ma dość bogatą historię, która jest upamiętniona w kilku zabytkach wsi, które przedstawię poniżej. Na początek wyjechałem na drogę nr 4 sfotografować taką Łapczycę jaką zna każdy kierowca - czyli krainę wiecznego korka. Nawet o…

Łapczyca - moja nowa okolica - więcej ...
Rajd na Wiśnicz

Dziś było bardzo bardzo gorąco, więc na wyjazd rowerem czekałem aż do 19:00 - potem musiałem się spieszyć żeby zdążyć przed nocą, ale jakoś się udało.

Na cel mojej wycieczki wybrałem Nowy Wiśnicz z Łapczycy to niby całkiem blisko, ale za to trasa prowadząca do Wiśnicza do łatwych nie należy, a ja jeszcze wybrałem trudniejszy wariant. Wyjechałem z domu i skierowałem się do Gierczyc na podjazd pod Czyżyczkę, do tego…

Rajd na Wiśnicz - więcej ...