Średnio na aktywność: 33.9 km

Trening do Chełmu powrót przez Górny Gościniec

Dziś w końcu była ładna pogoda, więc ledwo wróciłem z pracy to wskoczyłem na rower i pojechałem do Chełmu. Jechałem średnim tempem bez jakiś szaleństw pod górkę ale wyjechałem na wzgórze w kierunku bez najmniejszych problemów. Dalej jazda pod kościół w Chełmie i za kościołem w dół do plaży na Rabie:) Tu kawałek jazdy terenowej na brzeg rzeki, pełno mułu naniesionego przez wodę przy wysokich stanach Raby. Błoto z tego miejsca gubiłem jeszcze…

Trening do Chełmu powrót przez Górny Gościniec - więcej ...

Jeszcze nie wyjechałem a już deszcz:(

Po długiej przerwie chciałem dziś przynajmniej przejechać się do Chełmu, ale ledwo wyciągnąłem rower z garażu pojawiły się krople deszczu. Stwierdziłem jednak że jadę. Deszcz zaczynał padać coraz mocniej więc jedynie podjechałem górkę w kierunku Chełmu - jakieś 2,5 km od domu i szybki nawrót. Jak dojechałem do domy już mocno siąpiło, za 10 minut zaczęło lać na całego:(

Jeszcze nie wyjechałem a już deszcz:( - więcej ...

Do Niepołomic jak to brzmi:)

Zrobiłem wycieczkę do Niepołomic w odwiedziny do rodziców, dziwnie mi to trochę brzmi "wycieczka do Niepołomic" ciągle jeszcze mi się wydaję, że jestem z Niepołomic i że startuję z Niepołomic a tu proszę musiałem przejechać 18,5 km żeby dojechać do Niepołomic:)

Do Niepołomic jak to brzmi:) - więcej ...

Do Bochni na zakupy

Postanowiłem wykorzystać rower jako środek transportu i pojechałem na zakupy do Bochni. Po drodze podjechałem sobie ścieżką spacerową pod wzgórze Uzbornia u którego podnóża hitlerowcy rozstrzelali w czasie II wojny kilkudziesięciu mieszkańców Bochni i okolic.

Do Bochni na zakupy - więcej ...
Ojcowski Park Narodowy

Wycieczka po OPN - poniżej trasa w dużej mierze rysowana bo GPS zapisał ją tylko od połowy:( Mimo katastrofalnej formy podczas wycieczki do Lipnicy Murowej postanowiłem, że w ostatnim tygodniu urlopu muszę zaliczyć jakiś ciekawy wyjazd, więc pojechałem do OPN. Ponieważ odwoziłem żonę do pracy to na miejscu startu - w Korzkwi pod zamkiem byłem już o 7:30. Rozłożyłem sprzęt i około 7:45 ruszyłem na trasę, najpierw do Hamerni na szlak Doliny Prądnika.…

Ojcowski Park Narodowy - więcej ...
Do Lipnicy Murowanej

Wczasy all inclusive szkodzą zdrowiu, przez dwa tygodnie byłem na Krecie wróciłem 5 kilo cięższy i kompletnie bez formy o czym dziś niestety boleśnie się przekonałem. Miała być wycieczka do Czchowa a skończyło się na zwiedzaniu po raz kolejny Lipnicy Murowanej i w drodze powrotnej Nowego Wiśnicza przyjechałem ledwo żywy a i tak to że przejechałem aż tyle uważam za sukces bo mega kryzys miałem już na 8 kilometrze:( Trzeba szybko się wziąć…

Do Lipnicy Murowanej - więcej ...
Czyżyczka - Wola Nieszkowska - Zonia

Wycieczka z podjazdami pod Czyżyczkę (365 m npm) - Wolę Nieszkowską (stacja narciarska - 335 m npm) i Zonię (408 m npm).

Ostatnio kompletnie nie mam motywacji do jazdy - zwyczajnie mi się nie chcę jeździć co niestety odbija się wyraźnie na mojej formie. Po tygodniowej przerwie od jeżdżenia w końcu postanowiłem przejechać planowaną od dawna górską rundę. Ruszyłem z domu w kierunku podjazdu na Czyżyczkę - to ta sama…

Czyżyczka - Wola Nieszkowska - Zonia - więcej ...
Premia górska I kategorii - Patria (365 m npm:)

Podjazd przed budzącą we mnie grozę górkę - Gierczyce Czyżyczka (Patria 365 m npm).
Cały dzień było parno, więc wyjechałem dopiero o 19:45 - długa trasa odpadała więc postanowiłem zmierzyć się po raz kolejny z podjazdem na Czyżyczkę. Kilka słów moich starciach z tym podjazdem:) Miejscem tym zainteresowałem się ze względu na znajdujący się na szczycie góry cmentarz wojenny z I wojenny nr 336. Pierwszy raz wyjechałem na szczyt od strony Pogwizdowa…

Premia górska I kategorii - Patria (365 m npm:) - więcej ...
Łapczyca - Niepołomice - Łapczyca

Niedziela była strasznie upalna, ale postanowiłem że jednak trochę pojeżdżę - na cel wycieczki wybrałem Niepołomice, ale drogą okrężną przez Puszczę Niepołomicką. Na początek jak zwykle ciężki podjazd pod Górny Gościniec, a później kierunek Bochnia. Tym razem jednak postanowiłem sprawdzić skrót przez ogródki działkowe, droga jest nie najgorsza, ale pod warunkiem, że jedzie się rowerem górskim - moim crossem na cienkich gumach było ciężko, ale jakoś przejechałem i wylądowałem w Chodenicach. Stąd do…

Łapczyca - Niepołomice - Łapczyca - więcej ...
Łapczyca - Niegowić - Brzezie - Chełm - Łapczyca

W końcu znalazłem czas na rower. Pojechałem wycieczkę szosową do Niegowici, później powrót do domu przez Brzezie i Chełm.

Do Niegowici w zasadzie trasa całkowicie płaska nie licząc oczywiście podjazdu w Łapczycy. Dalej zaczynają się już górki szczególnie podjazd pod Kościół w Brzeziu od strony Szczytnik i podjazd w Chełmie od drogi nr 4 pod Kościół.

Łapczyca - Niegowić - Brzezie - Chełm - Łapczyca - więcej ...