Średnio na aktywność: 26.68 km
Nad Czarny Staw

Za oknami wiosna i koronawirus, pogoda zachęca do wyjścia, wirus wręcz przeciwnie. Jednak po kilku dniach spędzonych przed komputerem musiałem się wreszcie ruszyć, wziąłem rower i pojechałem do Puszczy.

Ostatecznie dojechałem nad Czarny Staw, gdzie zrobiłem mały odpoczynek i następnie praktycznie tą samą drogą wróciłem do domu.

W lesie było sporo ludzi, parking pod leśniczówką Przyborów pełny, ludzie jeżdżą, spacerują, atmosfera pikniku na całego - to chyba nie do końca dobrze w obecnej sytuacji, może…

Kadencja: 83
Nad Czarny Staw - więcej ...
Po okolicy

Dziś wycieczka w cieniu koronawirusa, miasto puste, ludzi na ulicach niewielu, że było słonecznie, choć już nie do końca ciepło.

Przez szybę widać wiosnę pełną parą, ale na zewnątrz już tak pięknie nie było. Co prawda stojąc w słońcu było naprawdę przyjemnie, ale jadąc na rowerze pod wiatr już było zimno.

Na początek pojechałem do Podłęża na stacje PKP i od razu poczułem, że lekko wieje, choć jak się potem okazało, jechałem w wiatrem. Następnie…

Kadencja: 85
Po okolicy - więcej ...
Rajd Zimowy - Modyń

Drugi dzień rajdu zimowego z PTTK Bochnia. Celem był Modyń w Beskidzie Wyspowym, pierwotna trasa, która miała liczyć około 14 km została trochę skrócona i ostatecznie przeszliśmy tylko 9 km, choć sama wspinaczka pod Modyń do łatwych nie należała.

W zasadzie najtrudniejsze było podejście pod Mały Modyń, gdzie na 2 km musieliśmy podejść 300 metrów pionie, potem już samo dojście do głównego szczytu Modynia, było raczej proste.

Dość stromo było również w dół, ale zejście…

Vavg: 4 km/h
GOT: 13
Rajd Zimowy - Modyń - więcej ...
Rajd zimowy - Koziarz

Po raz kolejny wybrałem się na Rajd Zimowy z PTTK Bochnia, tym razem nie daleko bo w okolice Łącka.

Pierwszego dnia wystartowaliśmy z Tylmanowej i szlakiem zielony weszliśmy na Koziarza, po drodze odbijając jeszcze na chwilę na Błyszcz. Na Koziarzu udało nam się zobaczyć całkiem fajne widoki z wieży widokowej. Na szczęście, tym razem pogoda była nie najgorsza, już kiedyś byłem na Koziarzu, ale wtedy widoczność nie przekraczała 50 metrów i nic nie zobaczyłem. Dzisiaj…

GOT: 16
Rajd zimowy - Koziarz - więcej ...
Pierwsze górki w sezonie

W niedzielne przedpołudnie było dość pochmurno, ale na pierwszy rzut oka w miarę ciepło i bezwietrznie. Postanowiłem wybrać się więc na małą wycieczkę po okolicy.

Jak się jednak okazało nie było tak całkiem bezwietrznie i jak ruszyłem w kierunku Staniątek to miałem centralnie pod wiatr. Dziś postanowiłem się zmierzyć z kilkoma okolicznymi górkami. Co prawda miała to być jazda na całkowitym luzie (bo kolana na więcej nie pozwalają), ale i tak nasze pagórki mocno mnie…

Kadencja: 85
Pierwsze górki w sezonie - więcej ...
SN: Piątkowa - Dynów

W niedzielę kontynuowaliśmy naszą wycieczkę po Pogórzu Przemyskim. Wystartowaliśmy w Piątkowej i ruszyliśmy w 13 km marsz do Dynowa.

Było trochę cieplej niż w sobotę i dość słonecznie, niestety mocno wiało co znacznie utrudniało przejście. Na trasie znów było pełno błota i szło się ciężko.

Naszą wycieczkę zakończyliśmy w Dynowie, za mostem na Sanie.

GOT: 16
SN: Piątkowa - Dynów - więcej ...
SN - Huta Brzuska - Piątkowa

Kolejna wycieczka z PTTK Bochnia na szlak niebieski. W sobotę podróżowaliśmy z po Pogórzu Przemyskiem z Huty Brzuskiej do Piątkowej, łącznie około 15 km.

Szlak był ciężki, bo mocno błotny i mimo braku większych przewyższeń można było mocno się zmęczyć.

GOT: 17
SN - Huta Brzuska - Piątkowa - więcej ...
Z wiatrem i pod wiatr

Niedzielna wycieczka po wale. Początkowo jechało mi się doskonale, bo miałem z wiatrem i tym sposobem dojechałem aż na Łaźnie w Zabierzowie Bocheńskim.

Niestety potem trzeba było wrócić do domu i niestety było pod wiatr. Gdy dojechałem do domu byłem potwornie zmęczony, wyraźnie widać, że forma jest jeszcze kiepska.

Kadencja: 90
Z wiatrem i pod wiatr - więcej ...
Znowu po wale.

Kolejny w miarę słoneczny weekend, choć nie było tak ciepło jak 12 stycznia. Mimo to postanowiłem się przejechać, po trasie mniej więcej takiej jak ostatnio. Dziś jednak było chłodniej i bardziej zmarzłem.

Tętno śr.: 140 (75%)
Tętno maks.: 188 (101%)
Kadencja: 90
Znowu po wale. - więcej ...
Magura Wątkowska

Kolejna wycieczka z PTTK Bochnia, tym razem na Magurę Wątkowską w Beskidzie Niskiem i na jej najwyższy szczyt należący do Korony Beskidu Niskiego - czyli Wątkową (846 m npm).

Wycieczkę rozpoczęliśmy w Bartnym - bród, skąd ostry podejściem wyszliśmy na grzbiet Magury Wątkowskiej. Potem odbiliśmy jeszcze na chwilę zobaczyć rezerwat przyrody Kornuty. Następnie wróciliśmy na rozejście szlaków i ruszyliśmy przez Wątkową ma Magurę pod ołtarz papieski. Tam nastąpiła dłuższa przerwa w trakcie której nastąpiło rozdanie…

GOT: 15
Magura Wątkowska - więcej ...