Moje aktywności
Na nocleg do Siedlca

Po zdobyciu Częstochowy i o osiągnięciu końca szlaku, postanowiłem wyjechać z miasta i znaleźć nocleg, udało się w Szkolnym Schronisku Młodzieżowy w Siedlcu - trzeba więc było przejechać jeszcze prawie 30 km.

W Częstochowie byłem około 3 godzin, trochę odpocząłem, coś tam zjadłem, zmieniłem część ubrań żeby nie jeździć w mokrych i około 17 postanowiłem opuścić Częstochowę i jechać do Siedlca. Schronisko znałem z jednych zawodów na orientacje, ale jakoś nigdy nie pasowało mi na…

Na nocleg do Siedlca - więcej ...
RSZOG Podzamcze - Częstochowa

Drugiego dnia wyprawy po szlaku, wystartowałem przed 7 rano i na początek pojechałem oglądać zamek w Ogrodzieńcu. Pogoda zapowiadała się miarę dobra, więc postanowiłem w miarę wcześnie dojechać do Częstochowy, a następnie wyjechać w miasta i znaleźć miejsce na nocleg już na drodze powrotnej.

Na początek kilka szybkich fotek pod zamkiem w Ogrodzieńcu i ruszyłem szlakiem w kierunku Bzowa - dzielnicy Zawiercia, pamiętałem tą drogę jako ciekawą szutrówkę wśród pól, teraz jest tam asfalt, jedzie…

RSZOG Podzamcze - Częstochowa - więcej ...
RSZOG - Kraków - Podzamcze

W tym roku postanowiłem przejechać Rowerowy Szlak Orlich Gniazd z Krakowa do Częstochowy. Na trasę ruszyłem 1 lipca z dworca PKP w Krakowie, niestety w ulewnym deszczu.

Plan był wyruszyć wcześnie i to z Krakowa, do Krakowa miałem dojechać pociągiem - pierwotnie planowałem pociąg o 6:11. Niestety od rana padało, więc opóźniłem wyjazd z domu czekając na poprawę pogody. Ostatecznie pojechałem do Staniątek na pociąg o 7:12. Do Krakowa dojechałem z opóźnieniem około 8 rano.…

RSZOG - Kraków - Podzamcze - więcej ...

Poranna rundka po lesie

Rundka przez pracą. Od samego rana było ciepło, nawet bardzo ciepło. Pojeździłem niecałą godzinkę po okolicy, a potem trzeba było iść do pracy.

Poranna rundka po lesie - więcej ...
Szosowo do Racławic

Niedziela rano i szosowa wycieczka do Racławic, a w zasadzie do Janowiczek koło Racławic, gdzie mamy pole bitwy.

W Racławicach już bywałem, zarówno był to cel mojej wycieczki, jak i miejsce przelotowe. Tym razem ustawiłem to miejsce jako cel, szybkiej szosowej rundy. Większość trasy pozwoliłem ustalić Garminowi a konkretnie aplikacji Garmin Connect, dokonałem paru zmian, ale nie przeglądałem tej trasy za dokładnie. Wyszło tak, że zwiedziłem trochę nowych dróg, ale w paru miejscach jednak trasa…

Szosowo do Racławic - więcej ...

Dookoła Puszczy

Wycieczka dookoła Puszczy Niepołomickiej. Trochę nowych leśnych dróg, trochę starych i dawno nie odwiedzanych, dodatkowo wieża w Drwini. Wyszła całkiem ciekawa wycieczka.

Dookoła Puszczy - więcej ...

Rodzinnie po lesie

Rodzinna wycieczka po lesie.

Rodzinnie po lesie - więcej ...
Łącko - Przehyba - Łącko

Wybrałem się na ostatni etap MWG w metą na Przehybie.

Wystartowałem w Łącku i trasą Velo Dunajec dojechałem do Golkowic Dolnych, tam właśnie rozpoczynał się podjazd pod Przehybę. Sam podjazd jest jednym z najtrudniejszych w Polsce, strona alimetr klasyfikuje Przehybę na 4 miejscu w Polsce - premia HC (723 pkt.). Wyżej jest tylko Przełęcz Karkonoska z dwóch stron oraz Stóg Izerski.

Parametry podjazdu to:

• 11,8 km o średnim nachyleniu 6,9% maksymalnie…
Tętno śr.: 135 (73%)
Tętno maks.: 173 (93%)
Kadencja: 69
Łącko - Przehyba - Łącko - więcej ...
Prolog MWG

Pojechałem do Lasku Wolskiego na prolog Małopolskiego Wyścigu Górskiego. Podjechałem trasę prologu czyli trochę ponad 1 km podjazd Aleją Wędrowników.

Kiedyś prolog MWG to była moja coroczna tradycja, ale zawsze było to kryterium o Złoty Pierścień Krakowa na rundach po rynku krakowskim, tym razem była czasówka w Lasku Wolskim, dla mnie to był pierwszy raz w takiej formule.

Do Krakowa pojechałem na rowerze, było ciepło i niestety wiało, musiałem trochę się męczyć pod przeciwny wiatr.…

Prolog MWG - więcej ...

Z Kacprem po Emilkę

Z synem po córkę do Obserwatorium astronomicznego.

Z Kacprem po Emilkę - więcej ...