Średnio na aktywność: 33.98 km
Słoneczna ale chłodna Puszcza

Szybki wyjazd do Puszczy pojechałem około 16:20 było słonecznie ale chłodno - szczególnie w cieniu. Od dwóch tygodni nie jeździłem na rowerze i nagle zaczęło mnie wszystko boleć, to plecy, to kolano stwierdziłem, więc że trzeba się przejechać. Na 16 X planowałem wziąć udział razem z żoną w Międzywojewódzkim Maratonie w Miechowie, ale żona się rozchorowała, więc nigdzie nie pojechaliśmy. W poniedziałek po pracy wyciągnąłem, więc mojego Peugeota i ruszyłem do Puszczy.

Słoneczna ale chłodna Puszcza - więcej ...
Trening po górkach

Do Odysei coraz bliżej - dziś wraz z Krzyśkiem zrobiłem trening po górkach. Krzysiek wziął rower od Buły a ja po raz pierwszy od dawna przejechałem się na rowerze górskim.

Ponieważ Krzysiek jak zwykle nie miał czasu, więc na trening wyruszyliśmy dopiero około 17:30. Na początek pojechaliśmy do Puszczy gdzie ścieżką rowerową przez Kozie Górki dotarliśmy do Szarowa. W Szarowie podjazd pod OSP w Dąbrowie - 500 metrów pod górę, ale…

Trening po górkach - więcej ...
Na Piknik Rodzinny

Wyjazd do Woli Zabierzowskiej na Piknik Rodzinny po drodze jeszcze wizyta w Niepołomicach na Polach Chwały.

Wycieczka ta składała się z 3 etapów:
- pierwszy z Łapczycy do Niepołomic na obiad:)
- drugi z Niepołomic do Woli Zabierzowskiej na Piknik Rodzinny
- trzeci z Woli Zabierzowskiej do Łapczycy.

Pierwszy etap rozpocząłem około godziny 10:30, wsiadłem na rower i drogą przez Chełm, Targowisko, Kłaj i Szarów dojechałem…

Vavg: 24 km/h
Na Piknik Rodzinny - więcej ...
Pola Chwały - Niepołomice

Na dzisiejsze wyjazdy złożyły się aż 3 wycieczki, dzięki którym złamałem granicę 3 000 km pokonanych w sezonie.

Do Niepołomic na Polach Chwały - powrót wieczorem

dystans: 34,67 km
czas: 1:45:37
śr. prędkość: 19:67 km/h

Pola Chwały - Niepołomice - więcej ...
Szosówką po górkach

Pojechałem wypróbować szosówkę na okolicznych - niewysokich górkach. Miałem jechać z Krzyśkiem na trening po górkach przed odyseją, ale Krzysiek nie dał rady, więc zdecydowałem, że pojadę mniej więcej zaplanowaną trasą tylko, że na szosówce. Chciałem sprawdzić czy na przełożeniu 42x24 - najlżejszym w moim Peugeocie w ogóle dam radę jechać pod górę. Przez pół dnia padało, więc drogi były mokre, ale o godzinie 17:00 zaczęło świecić słońce.

Na początek odcinek…

Szosówką po górkach - więcej ...
Do Niepołomic, debiut Peugeota

Pojechałem do Niepołomic na crossie, trasa jak zwykle: podjazd z Łapczycy do Chełmu, przejazd przez Rabę drogą nr 4, potem skrót przez żwirownie i dalej przez Targowisko, Kłaj, Szarów, ścieżką rowerową do Niepołomic i postój na rynku na kawę:) Potem pojechałem do domu rodziców, gdzie zmieniłem rower i zrobiłem sobie wycieczkę po Puszczy opisaną powyżej. Powrót tą samą drogą z tym, że już wolniej bo po pętli szosowej byłem mocno zmęczony, mimo to średnia wyszła…

Do Niepołomic, debiut Peugeota - więcej ...
Na wzgórze Bocheniec

Wycieczka do Jadownik w celu podjechania pod wzgórze Bocheniec (394 m npm) na szczycie przed wiekami znajdował się średniowieczny gród (VII) a obecnie znajduję się tam XIV wieczny kościół - sanktuarium św. Anny oraz kapliczka - źródełko.

Z domu wyruszyłem około 8:50, po pokonaniu pierwszych trudności w postaci podjazdu pod Górny Gościniec, dalej miałem już całkiem płasko aż do podnóża wzgórza Bocheniec. Pojechałem jak zwykle przez Krzeczów, Rzezawę, Jodłówkę i około…

Na wzgórze Bocheniec - więcej ...
Do Niepołomic

Pojechałem do Niepołomic tym razem przez Szarów i Gruszki, powrót już jak zwykle przez Szarów i Kłaj.

Do Niepołomic - więcej ...

Wyjazd do Puszczy - złapana guma na ogródkach działkowych

Po wczorajszym czyszczeniu i dzisiejszej regulacji roweru postanowiłem sprawdzić, czy moim rowerem GT da się jeździć czy też konieczny jest profesjonalny serwis.

Miałem jechać do Puszczy i ponownie poszukać wieży obserwacyjnej koło Czarnego Stawu, niestety zdecydowałem się na terenowy skrót przez ogródki działkowe. W pewnym momencie przejechałem przez rozbite szkło i pomyślałem sobie, że mogę złapać gumę. Chwilę później usłyszałem syczące powietrze i w kilka sekund zamiast tylnego koła miałem flak. Winny…

Wyjazd do Puszczy - złapana guma na ogródkach działkowych - więcej ...
IX Krakowski Maraton Rowerowy - dystans mini

Dane wpisane powyżej dotyczą tylko maratonu - bez rozgrzewki

Przed maratonem zrobiłem krótką rozgrzewkę, na początek objechałem błonia i pojechałem na Kopiec Kościuszki Aleją Waszyngtona. Powrót już mocnym i trudniejszym zjazdem ulicą Hofmana, dalej objechałem resztę błoń. Na tej rozgrzewce przejechałam niecałe 10 km z przewyższeniem 97 metrów. Potem obejrzałem sobie start dystansu GIGA o godzinie 10:00, później jeszcze pojeździłem ścieżkami po Parku Jordana oraz zrobiłem trasę startową maratonu po błoniach,…

IX Krakowski Maraton Rowerowy - dystans mini - więcej ...