Moje aktywności
Lasy Janowskie dz. 2 - pętla przez Janów Lubelski

Drugie dnia wycieczki po Lasach Janowskich mieliśmy do zrobienia pętlę bez bagażów przez Szklarnię, Momoty Dolne, Porytowe Wzgórze, Janów Lubelski, Pikule.

Kilka minut po 8:00 ruszyliśmy zwiedzać atrakcje Lasów Janowskich znajdujących się po wschodniej stronie drogi S19. Na początek przeprawiliśmy się kładką nad ekspresówką, pieszym szlakiem czerwonym, ale tym razem prowadzącym szeroką leśną szutrówką dotarliśmy do Szklarni. Tam byliśmy świadkami ciekawego zdarzenia, a mianowicie przebiegu dużego stada koni biłgorajskich (tu znajduję się ich ostoja) na…

Lasy Janowskie dz. 2 - pętla przez Janów Lubelski - więcej ...
Lasy Janowskie dz.1 - Stalowa Wola - Łążek Garncarski

Wysiedliśmy na stacji Stalowa Wola - Rozwadów (około 11:40) i ruszyliśmy w kierunku Lasów Janowskich.

Kawałek przez miasto, ale bardzo szybko opuściliśmy Stalową Wolę i drogą 855 przecinając San dojechaliśmy do Rzeczycy. Tam była krótka przerwa pod sklepem w celu uzupełnienie zapasów i skręciliśmy w już zdecydowanie mniej uczęszczaną drogę do Goliszowca. Stąd mogliśmy dość szybko dojechać do noclegu, ale żeby trochę pojeździć skręciliśmy w na wschód, a potem na północ w kierunku Lipy. Tu…

Lasy Janowskie dz.1 - Stalowa Wola - Łążek Garncarski - więcej ...
Ruszamy w Lasy Janowskie - dojazd od pociągu (PKP Płaszów)

Ruszamy w Lasy Janowskie - czyli na wycieczkę rowerową z PTTK Bochnia, na początek musiałem dojechać na pociąg TLK Roztocze do Płaszowa lub do Bochni, ostatecznie wybrałem Płaszów.

Około 6:35 ruszyłem do Krakowa i po niecałej godzinie byłem na miejscu. O godzinie 7:56 wsiadłem do pociągu, powiesiłem rower i zająłem miejsce w przedziale - reszta wycieczki miała się dosiadać na kolejnych stacjach w Bochni i Brzesku.

Ruszamy w Lasy Janowskie - dojazd od pociągu (PKP Płaszów) - więcej ...
Rundka po Puszczy w ramach rekonwalescencji

Generalna próba Eskera przed wycieczką w Lasy Janowskie. Było gorąco, więc pojechałem do Puszczy, udało się sprawdzić kilka nowych ścieżek w lesie.

Rundka po Puszczy w ramach rekonwalescencji - więcej ...
Szybka rundka z synem

Szybka rundka z synem po lesie.

Szybka rundka z synem - więcej ...
Na kontrolę do Żeromskiego

Dwa tygodnie po zabiegu musiałem jechać na kontrolę i wyjęcie płytek z nosa, pojechałem na rowerze, choć tak naprawdę nie powinienem.

Na kontroli wszystko poszło sprawnie, usłyszałem, że mogę wrócić do normalnej aktywności fizycznej, co oczywiście oznaczało, że mogę spokojnie jechać na wycieczkę w Lasy Janowskiej z PTTK Bochnia.

Vavg: 24 km/h
Na kontrolę do Żeromskiego - więcej ...
Z Kacprem na zamek w Dobczycach

Emilka na kolonii, mamy w pracy, a ja i Kacper na wycieczce na zamek w Dobczycach. Zwiedziliśmy zamek, byliśmy w skansenie oraz na zaporze, zdobyliśmy też Górę Zamkową (308 m npm), a na koniec oczywiście do McDonalda.

Z Kacprem na zamek w Dobczycach - więcej ...
Ze schroniska do samochodu

Po nocy w schronisku trzeba było jeszcze wrócić do samochodu.

Ze schroniska do samochodu - więcej ...
Z rodziną na Turbacz

Dużą rodzinną grupą wybraliśmy się na rodzinną wycieczkę na Turbacz, dla mojego syna było to pierwsze wyjście w góry.

Samochodem pojechaliśmy do Obidowej, skąd szlakiem zielonym, potem czarny i końcu żółtym doszliśmy do schroniska, a chwilę później na sam Turbacz. Noc mieliśmy spędzić w schronisku.

Z rodziną na Turbacz - więcej ...
Praca #4

Dojazd do pracy - ostatni raz w tym roku szkolnym bo w kolejnym tygodniu czekał mnie zabieg. Do pracy jechało się całkiem przyjemnie, niestety w drodze powrotnej była straszna walka z wiatrem.