Średnio na aktywność: 37.82 km
Wyprawa do Wilna - Dzień 3

Wyprawa do Wilna - dzień 3 - odcinek Daugai - Troki

Środa zgodnie z prognozami miała być deszczowa i niestety taka była. Pierwszy deszcz złapał nas już 100 metrów za domem Edwarda, potem padać przestało, ale na 10 km dopadła nas burza:( Najgorszy deszcz przeczekaliśmy pod jakimś domem, ale po 20 minutach trzeba było jechać dalej. Deszcz padał z niewielkimi przerwami i z rożną intensywnością, od mżawki po mocny deszcz zacinający…

Wyprawa do Wilna - Dzień 3 - więcej ...
Wyprawa do Wilna - Dzień 2

Wyprawa do Wilna - dzień 2 - odcinek Półkoty - Daugai

Poranek powitał nas pięknym słońcem, ale gdy ruszaliśmy w drogę - około godziny 8:00 niebo zasłoniły gęste chmury. Do przejścia granicznego w Ogrodnikach mieliśmy zaledwie 6 kilometrów, więc po niecałych 20 minutach byliśmy już na Litwie. Minęliśmy przejście graniczne na którym nikt się na nami nie zainteresował i popedałowaliśmy dalej do miejscowości Łoździeje (Lazdijai) tam zrobiliśmy, krótka przerwę na stacji…

Wyprawa do Wilna - Dzień 2 - więcej ...
Wyprawa do Wilna - dzień 1

Wyprawa do Wilna - dzień 1 - odcinek Suwałki - Półkoty.

Drogę z Krakowa do Suwałk pokonaliśmy pociągiem. Nasza podróż rozpoczęła się o godzinie 21:10 (w niedzielę 24.07) na dworcu Kraków Płaszów, około godziny 4 nad ranem byliśmy na stacji Warszawa Zachodnia. Planowałem wycieczkę na Plac Zamkowy ale Warszawa przywitała nas deszczem, więc nie pozostało nam nic innego jak czekać na dworcu. Po godzinie 7:00 wsiedliśmy w pociąg do Suwałk, niestety…

Wyprawa do Wilna - dzień 1 - więcej ...
Puszcza i Czarny Staw

Wycieczka do Puszczy Niepołomickiej i nad Czarny Staw ze znajomymi, na koniec jeszcze odwiedziny na Kopcu Grunwaldzkim w Niepołomicach.

Punktem docelowym wycieczki był Czarny Staw, ale ponieważ nasi znajomi byli w Niepołomicach po raz pierwszy to zaczęliśmy od zwiedzanie zamku, a później Drogą Królewską ruszyliśmy nad leśny staw. Nad Czarny Stawem zrobiliśmy sobie prawie godzinną przerwę a potem droga powrotna - tym razem wariant szosowy po Żubrostradzie. W Niepołomicach znowu przerwa…

Puszcza i Czarny Staw - więcej ...
Ojców i Pieskowa Skała z przyjaciółmi

Wycieczka z żoną i przyjaciółmi do Ojcowa i Pieskowej Skały, spodziewałem się tempa raczej piknikowego, tym czasem przejechaliśmy trasę dość szybko. Start wyznaczyliśmy sobie pod zamkiem w Korzkwi, skąd koło godziny 15:00 ruszyliśmy do Hamerni, aby doliną Prądnika dojechać do Ojcowa. Po drodze zrobiliśmy jeden krótki postój pod Bramą Krakowską, a chwilę później byliśmy już na deptaku w Ojcowie. W planie miałem jeszcze Pieskową Skałę, ale na tą część trasy wybraliśmy się tylko…

Ojców i Pieskowa Skała z przyjaciółmi - więcej ...
X Małopolski Gwiaździsty Rajd Rowerowy

Dziś wyjazd z dziećmi ze Szkoły w Woli Zabierzowskiej na X Małopolski Gwiaździsty Rajd Rowerowy do Borku koło Rzezawy. Okazało się że wyszła mi najdłuższa wycieczka rowerowa w tym roku - 86 km, a dzieci z V i VI klasy przejechały prawie 60 km:) Z Niepołomic wyruszyłem o godzinie 7:41 z dość dużym poślizgiem - na 8 miałem być w Woli Zabierzowskie (14 km). Pędziłem jak mogłem najszybciej ale o godzinie 7:57 byłem…

X Małopolski Gwiaździsty Rajd Rowerowy - więcej ...
Rajd papieski Łapanów - Niegowić

Wraz z kuzynem żony i jego synem wybraliśmy się na coroczny rajd papieski z Łapanowa do Niegowici. Tempo wolne - wycieczka turystyczna:)

Z Łapczycy ruszyliśmy około godziny 8:10 do Wieńca jechaliśmy po płaskim, a następnie skręt w prawo i podjazd do Jaroszówki - w tym miejscu momentami trzeba było czekać na najmłodszego uczestnika naszej wyprawy. Zjeżdżając z Klęczan do Łapanowa minęliśmy idącą pod górę pierwszą grupę pieszą z PSP Łapanów -…

Rajd papieski Łapanów - Niegowić - więcej ...
Do Chełmu

Wycieczka do Chełmu z synem kuzyna mojej żony - 9 letnim Piotrkiem:) Tempo 9 latka ale jakoś daliśmy radę mimo kilku podjazdów.

Do Chełmu - więcej ...
Rodzinnie do Chełmu

Oj dawno nie jeździłem 2 tygodniowe wczasy na Krecie minęły leniwie i bez roweru, bo niestety w tej górzystej okolicy można było wypożyczyć wszystko oprócz roweru:(

Dziś bardzo krótka przejażdżka z siostrą mojej żony i synem kuzyna - żona była niestety nie formie i została w domu:) Tempo takie jak najwolniejszego uczestnika wycieczki (8 letniego chłopca)

Rodzinnie do Chełmu - więcej ...
Rajd po górkach do Dobczyc

Niepołomice - Staniątki - Podłęże - Zagórze - Ochmanów - Sułków - Tomaszkowice - Mietniów - Chorągwica (430 m npm) - Raciborsko - Rudnik - Dobczyce - Winiary - Gdów - Marszowice - Pierzchów - Książnice - Gierczyce - Łapczyca - Moszczenica - Chełm - Targowisko - Kłaj - Szarów - Puszcza Niepołomicka (ścieżka rowerowa) - Niepołomice

Rajd po górkach do Dobczyc - więcej ...