Poranna rundka szosowo gravelowa

Niestety weekend miałem gościowo-imprezowy, więc w niedzielę rano, przed godziną 8 postanowiłem wyskoczyć na szybką rundkę.

Poranna rundka szosowo gravelowa - więcej ...
Praca #2

Po raz drugi w tym roku do pracy do Krakowa. Po kilku mega ciepłych dniach, dziś miało być chłodniej, ale rano było jeszcze całkiem dobrze, o 6:30 termometr wskazywał 14,5 stopnia i odczuwalna temperatura była bardzo przyjemna. Co prawda lekko wiało i niestety jechałem pod wiatr, więc tempo miałem takie sobie, do pracy przyjechałem w czasie 54:37 (średnia 26,1).

Z pracy wracałem trochę inną drogą, bo musiałem odwiedzić jeszcze aptekę na Placu Centralnym. Przez miasto…

Praca #2 - więcej ...
Leśna pętla na Rockriderze

Po raz pierwszy w tym roku pojechałem spróbować jazdy na Rockriderze. Kilka dni wcześniej lekko sprzęt przeczyściłem, nasmarowałem i postanowiłem ponownie założyć opony Hutchinsona 2.4 cala.

Na wycieczkę wyruszyłem około 18, więc miałem trochę ponad godzinę słońca. Było bardzo ciepło, ale z każdą minutą trochę się ochładzało. Pojechałem dobrze znanymi mi leśnymi ścieżkami, którymi jeździłem wielokrotnie przed rokiem. Sprawdziłem też ścieżki na Błocie, chciałem nawet znaleźć coś innego niż zwykle, trafiłem na dawny przebieg czerwonego…

Leśna pętla na Rockriderze - więcej ...
Otwarcie sezonu z dziećmi

Otwarcie sezonu z dziećmi - Emilka na swoim rowerze, a Kacper w Kacprowozie :)

Była tradycyjna pętla po lesie, były lody, a na koniec kopiec i plac zabaw - początek sezonu rowerowego można uznać za udany :)

Otwarcie sezonu z dziećmi - więcej ...
Test Kacprowoza z napędem 1x8

Wycieczka na 14 góralu, który od roku pełni rolę Kacprowozu - czyli roweru na którym wożę mojego syna na siodełku.

Generalnie ostatnio poważnie jeździłem na tym rowerze końcem sierpnia 2021 roku, kiedy pojechałem na Korno i wystartowałem w zawodach, a potem jeszcze wróciłem do domu. W kolejnych dwóch latach rower używałem do wycieczek rodzinnych i do wożenia mojego syna w siodełku rowerowym. W związku z tym to właśnie ten rower brałem również na rodzinne wakacje,…

Test Kacprowoza z napędem 1x8 - więcej ...
Kopernika, Chorągwica

To już też chyba tradycja:)

Dzisiaj wyścig Ronde van Vlaandaren, więc pojechałem się sprawdzić na wielicki Oude Kwaremont czyli podjazd ulicą Kopernika. Podjechać jako podjechałem, ale do Mathieu van der Poela raczej nie mam podejścia:)

Po śniadaniu wielkanocnym wsiadłem na rower i pojechałem do Wieliczki, było ciepło i bezwietrzenie, jechało mi się w sumie dobrze, ale mocy pod górki jakoś nie było. Po około 30 minutach dojechałem do Wieliczki, zrobiłem krótką pauzę na rynku przygotowując…

Kopernika, Chorągwica - więcej ...
Do Łapczycy na święconkę

Wielka sobota, więc do Łapczycy na święconkę - dzisiaj w naprawdę piękną wiosenną pogodę.

To już powoli tradycja, pojechałem rowerem przed rokiem, więc i tym razem żonę z dziećmi wysłałem samochodem, a sam wsiadłem na rower i drogę. Dzisiaj pogoda od rana była rewelacyjna, słonecznie, ciepło, ale około 11 jak wyruszałem w trasę, to powoli zaczął się ruszać wiatr. Wybrałem się trasę przez las, najpierw do Staniątek, potem do Szarowa i Kłaja i tam w…

Do Łapczycy na święconkę - więcej ...
Do szpitala

Musiałem jechać do szpitala Żeromskiego na badanie i postanowiłem jechać rower, co prawda miałem tam być na 8:00, ale jak wstałem po 6 to na termometrze było już około 12 stopni. Co prawda było pochmurnie, ale prawie bezwietrznie i faktycznie ciepło.

Na miejsce jechałem praktycznie tą samą trasą co dzień wcześniej do pracy, poszło bardzo sprawnie i po około 37 minutach byłem na miejscu. Badanie też poszło sprawnie i mniej więcej o 8:20 ruszałem w…

Kadencja: 84
Do szpitala - więcej ...
Praca #1

Kadencja: 83
Praca #1 - więcej ...
Wiosenna pętla po okolicy

Wybrałem się na małą pętle po okolicy. Pogoda była naprawdę dobra, było ciepło, nie wiało, a na koniec nawet zaczęło świecić słońce.

Na początek pojechałem przez Puszczę, koło rezerwatu Żubrów, przy którym napotkałem nową wiatę, która chyba ma być punktem widokowym na żubry, jednak dzisiaj żaden nie kręcił się w pobliżu ogrodzenia. Potem lekko na skróty nad Czarny Staw, kładka w Damienicach i rynek w Bochni.

W drodze powrotnej pojechałem po Via Regia Antiqua, na…

Wiosenna pętla po okolicy - więcej ...