Średnio na aktywność: 44.61 km
Pierwsze górki w sezonie

Dziś nie było tak pięknie jak wczoraj, ale nie było najgorzej, przyszedł więc czas na pierwsze przewyższenia w tym roku.

Na początek Staniątki i Winnica, było ciężko, ale powolutku jakoś wjechałem, potem Brzezie i przez Niegowić do Gdowa. Jechałem lekko w wiatrem, więc dość sprawnie dojechałem na miejsce. W drodze powrotnej niestety było trochę gorzej, wyraźnie jechałem pod wiatr, co prawda nie zbyt silny, ale mimo wszystko trochę przeszkadzał i dodatkowo powodował wychłodzenie. Musiałem, też…

Tętno śr.: 139 (75%)
Tętno maks.: 163 (88%)
Kadencja: 86
Pierwsze górki w sezonie - więcej ...
Wiosenna pętla

Kolejny dzień z piękną wiosenną pogodą:) Do południa bawiłem się przy rowerach m.in. założyłem nowe opony do mojego gravela, więc po obiedzie pojechałem sprawdzić jak się na nich jeździ.

Pojechałem wałem do Zabierzowa Bocheńskiego, zjechałem na Fladze i przez rezerwat Koło do centrum Zabierzowa. Wróciłem do domu przez Puszczę Niepołomicką. Po drodze trochę walczyłem z wiatrem, choć dzisiaj wiało inaczej niż zwykle, myślę że bardziej północy niż z zachodu. Na wale…

Kadencja: 89
Wiosenna pętla - więcej ...
Gravelem po Puszczy

Szybka wycieczka na gravelu w mega ciepłe niedzielne przedpołudnie. Przy okazji wycieczki testowałem nowy uchwyt na licznika garmina i kamerę sportową. Uchwyt jest przykręcany od czoła do mostka i można na nim zamontować licznik (Gamin, Sigma itp. - są różne podstawki) oraz kamerę sportową lub lampkę w formie latarki. Sam uchwyt jest sprzedawany na naszym allegro jako produkt bezmarkowy a co za tym idzie jest trochę tańszy, jak będzie z jakością - sprawdzę, pierwsze wrażenia…

Kadencja: 85
Gravelem po Puszczy - więcej ...
Praca #1

Dziś po raz pierwszy w tym roku pojechałem do pracy na rowerze. Rano było dość rześko, około 2-3 stopni, ale słonecznie i w miarę bezwietrznie, więc w zasadzie dobre warunki do jazdy. Mimo tego jechało mi się fatalnie, strasznie się męczyłem i ledwo dojechałem w bardzo kiepskim czasie prawie 33 minut. Dla porównania w tamtym roku po raz pierwszy pojechałem do pracy 13 marca, wtedy jechałem trochę ponad 28 minut i wydawało mi się, że to…

Kadencja: 85
Praca #1 - więcej ...
Mała rozgrzewka na turystycznym gravelu

Wiosna coraz bliżej i pogoda coraz lepsza, postanowiłem więc się przejechać i wypróbować mojego "turystycznego" gravela. Do mojego Gianta AnyRoad 2 dokupiłem ostatnio błotniki, ponieważ ma zamiar traktować ten rower jako bardziej turystyczny niż czysto sportowy. Ostatecznie zdecydowałem się na błotniki SKS Blumels, wyszło sporo taniej niż dedykowane błotniki Gianta, a jak się okazało SKS udało się bez problemu dopasować do mojego roweru. W dniu dzisiejszym dokręciłem dodatkowo bagażnik, bo zamierzałem na drugi dzień pojechać…

Kadencja: 84
Mała rozgrzewka na turystycznym gravelu - więcej ...
Pierwsze gravelowanie w tym roku

Wiosna zawitała do nas w ten lutowy weekend, było słonecznie i dość ciepło, jedynie wiatr trochę przeszkadzał, szkoda że nie da się cały czas jeździć z wiatrem:)

Wyciągnąłem gravela i pojechałem do Puszczy Niepołomickiej, w lesie trochę chłodniej, ale i tak stosunkowo ciepło jak na połowę lutego. Do leśniczówki Przyborów jechałem z wiatrem, więc szybko w sprawnie. Słońce wyciągnęło z domu wiele osób, co było dobrze widoczne na parkingu przy leśniczówce. W drodze powrotnej postanowiłem…

Kadencja: 84
Pierwsze gravelowanie w tym roku - więcej ...
W ekstra święto na kopiec Piłsudskiego

Dziś ekstra święto, postanowiłem je wykorzystać i pojechać do Krakowa, zrobić ponad 50 i przy okazji pobić swój roczny rekord kilometrów 4713 km. Szczerze mówiąc zanim przed chwilą sprawdziłem ten rekord, to wydawało mi się, że był to wynik 4700 km, jak się okazuje było więcej, więc 50 kilometrów jednak by nie wystarczyło, ale skoro zrobiłem aż 74 to rekord padł.

W zasadzie w ostatniej chwili wpadłem na pomysł, że może bym pojechałem na kopiec…

Kadencja: 86
W ekstra święto na kopiec Piłsudskiego - więcej ...
Do zaboru rosyjskiego na 100 lecie

Dziś 100 lecie odzyskania przez Polskę niepodległości po 123 latach zaborów. Niepołomice trafiły do zaboru austriackiego już po I rozbiorze, więc czas oczekiwania na odzyskanie niepodległości to aż 146 lat. Granica zaborów była na Wiśle, więc dziś postanowiłem się wybrać do zaboru rosyjskiego i przejechać wzdłuż Wisły do Nowego Brzeska:)

Postanowiłem zrealizować pomyśl, który miałem od dawna, pojechać do Nowego Brzeska jedną stroną Wisły, a wrócić drugą. Na drogę do celu wybrałem tą trudniejszą trasę,…

Kadencja: 87
Do zaboru rosyjskiego na 100 lecie - więcej ...
Szutrowanie

Dziś do południa było w sumie ładnie i dość ciepło, ale jak zacząłem się zbierać na rower to zaczęło się chmurzyć. Mimo Wszystko postanowiłem jechać, trasa miała być asfaltowa, wziąłem więc Gianta i w drogę.

Dziś do południa, zrobiłem mały przegląd swojego starego Krossa, szykuję go na okres jesienno-zimowy, na kiepską pogodę. Zastanawiałem się nawet czy wziąć go na trasę już dziś, ale ostatecznie padło na Gianta, gdy wjechałem w potem trochę żałowałem, bo teraz…

Kadencja: 87
Szutrowanie - więcej ...
Wycieczka do Nowego Sącza - dz. 2

Nowy dzień powitał nas słoneczną pogodą, było dość ciepło jak na godziny poranne, więc pełni animuszu ruszyliśmy mocno pod górę. Na początek musieliśmy dokończyć to co wczoraj zaczęliśmy, czyli podjechać pod przełęcz Widoma w Rozdzielu, skąd mogliśmy podziwiać widoki na okoliczne wzgórza, tle za chmurami przebijały się nawet widoki na Tatry.

Z Widomej z dół do Laskowej i potem lekko pod górkę na rynek w Limanowej, gdzie zrobiliśmy pierwszy tego dnia postój. Kolejny odcinek był…

Kadencja: 30
Wycieczka do Nowego Sącza - dz. 2 - więcej ...