Średnio na aktywność: 25.35 km
Szutrowanie

Dziś do południa było w sumie ładnie i dość ciepło, ale jak zacząłem się zbierać na rower to zaczęło się chmurzyć. Mimo Wszystko postanowiłem jechać, trasa miała być asfaltowa, wziąłem więc Gianta i w drogę.

Dziś do południa, zrobiłem mały przegląd swojego starego Krossa, szykuję go na okres jesienno-zimowy, na kiepską pogodę. Zastanawiałem się nawet czy wziąć go na trasę już dziś, ale ostatecznie padło na Gianta, gdy wjechałem w potem trochę żałowałem, bo teraz…

Kadencja: 87
Szutrowanie - więcej ...
Wycieczka do Nowego Sącza - dz. 2

Nowy dzień powitał nas słoneczną pogodą, było dość ciepło jak na godziny poranne, więc pełni animuszu ruszyliśmy mocno pod górę. Na początek musieliśmy dokończyć to co wczoraj zaczęliśmy, czyli podjechać pod przełęcz Widoma w Rozdzielu, skąd mogliśmy podziwiać widoki na okoliczne wzgórza, tle za chmurami przebijały się nawet widoki na Tatry.

Z Widomej z dół do Laskowej i potem lekko pod górkę na rynek w Limanowej, gdzie zrobiliśmy pierwszy tego dnia postój. Kolejny odcinek był…

Kadencja: 30
Wycieczka do Nowego Sącza - dz. 2 - więcej ...
Wycieczka do Nowego Sącza - dzień 1

W ramach obchodów 100 rocznicy odzyskania przez Polskę Niepodległości postanowiłem zorganizować Rajd Rowerowy szlakiem cmentarzy wojennych do Nowego Sącza. Ponieważ trasa była trudna, więc chętnych niestety za wielu nie było, połączyliśmy więc siły ze SP w Niepołomicach i uzbieraliśmy łącznie 10 uczniów, który postanowili się zmierzyć z trudną trasą przez bocheńskie pogórze.

Pierwszego dnia wycieczki musiałem oczywiście dojechać do pracy, a następnie już z uczniami pojechaliśmy przez Puszczę Niepołomicką do Damienic, odwiedzając po drodze cmentarz…

Kadencja: 36
Wycieczka do Nowego Sącza - dzień 1 - więcej ...
Korona Bieszczadów - Łopiennik - 1069 m npm

W drugi dzień wyprawy w Bieszczady zdobywaliśmy Łopiennik, szliśmy czarny szlakiem z Jabłonek do Dołżycy. Pogoda dalej była piękna, więc i wędrówka bardzo przyjemna. Sam szczyt Łopiennika też robi wrażenie, szczególnie podobała mi się droga do Dołżycy.

Zdobywając Łopiennik, zdobyliśmy ostatni - 15 szczyt do Korony Bieszczadów, oddaliśmy książeczki do weryfikacji i teraz czekamy na odznaki:)

Korona Bieszczadów - Łopiennik - 1069 m npm - więcej ...
Korona Bieszczadów: Hyrlata - 1103 m npm.

Kolejna wycieczka z PTTK Bochnia w ramach zdobywania Korony Bieszczadów, tym razem na pierwszy ogień poszła Hyrlata. Podchodziliśmy od Roztok Górnych, wśród biegaczy biorących udział w jakiś zawodach:)

Pogoda była piękna, było ciepło i słonecznie, więc na polanie pod szczytem było sporo czasu na odpoczynek. Następnie zeszliśmy na drugą stronę góry, na przełęcz Żubracze, gdzie czekał na nas autobus.

Korona Bieszczadów: Hyrlata - 1103 m npm. - więcej ...
Na szkolenie

W piątek nie poszedłem do pracy, tylko pojechałem na szkolenie do Krakowa do Urzędu Marszałkowskiego na ulicę Racławicką i pojechałem oczywiście rowerem:) Rano niestety podobnie jak wczoraj, zimno i mglisto. Jechałem dość mocno i na Krakowskim rynku zameldowałem się po 55 minutach jazdy, a na Racławickiej po 1:03 jazdy (mniej więcej 1:12 od wyruszenia z domu).

Cały dzień spędziłem na szkoleniu, a po nim ruszyłem w drogą powrotną. Postanowiłem przy okazji odwiedzić cmentarz wojenny nr…

Kadencja: 86
Na szkolenie - więcej ...
Praca #73 + wycieczka szkolna

Dziś w planie była wycieczka z uczniami, więc do pracy pojechałem Giantem. Poszło mi nawet dość sprawnie, choć jechałem prawie 31 minut. Rano było chłodno i bardzo mglisto. Niestety mgła utrzymywałem się bardzo długo i jak w południe ruszaliśmy na wycieczkę, dalej było chłodno. Na szczęście zanim dojechaliśmy do Niepołomic, słońce święciło już na całego.

W Niepołomicach odwiedziliśmy cmentarz wojenny nr 327 na niepołomickim cmentarzy parafialnym. Następnie skrótem przez las podjechaliśmy jeszcze pod cmentarz wojenny…

Kadencja: 78
Praca #73 + wycieczka szkolna - więcej ...
Praca #72 - wolno, coraz wolniej

To już 72 raz do pracy na rowerze w tym roku, jednak ostatnio zauważyłem, że jeżdżę niestety coraz wolniej. Co prawda w tym roku nie robiłem jakiś rekordowych czasów na tej trasie, ale dojeżdżałem do pracy w czasie około 28 minut. Ostatnio jednak ten czas zbliża się coraz bardziej do 30 minut, a dziś jechałem nawet powyżej 30 minut i to na Peugeocie, widać że forma niestety spada.

Sytuacji nie poprawia też pogoda, rano jest…

Kadencja: 90
Praca #72 - wolno, coraz wolniej - więcej ...
Praca #71

Postanowiłem zacząć tydzień rowerowo i  już poniedziałek pojechałem do pracy na rowerze. Ponieważ myślałem, że WTR rowerowa jest już prawie gotowa, czyli że na całym odcinku jest przynajmniej jedna warstwa asfaltu to postanowiłem pojechać do pracy po wale.

Ponieważ jechałem zaraz po świcie, to czekały mnie pewne niespodzianki. Na początek wystraszyłem bażanty, zaraz potem moją trasę w odległości około 50 metrów przede mną przecięły dwie sarny. Kawałek dalej miałem okazję zaobserwować…

Kadencja: 86
Praca #71 - więcej ...
Na Wyścig

W niedzielę 7 października w Niepołomicach odbywał się wyścig kolarski pod patronatem Tomasza Miarczyńskiego - zawodnika zawodowej grupy Lotto Soudal. Ścigano się po Puszczy Niepołomickiej na dystansie około 30 km i 112 km (4 rundy).

Postanowiłem pojechać zobaczyć tą rywalizacje. Na początek pojechałem z córka pod zamek, zobaczyć start honorowy. Po starcie odwiozłem małą do domu, wziąłem Gianta i ruszyłem do Puszczy. Udało mi się jeszcze dogonić jadących piknikowo na końcu…